Afegir a favorits

CINEMA, PUBLICITAT I TURISME

GINONA, RAMON (ED.)

IVA inclòs

Descripció
El present llibre recull l'aportació científica i la reflexió compartida pe diversos investigadors d'àmbit internacional, espanyol i català, que analitzen les relacions entre el cinema, la publicitat i el turisme. Pel que fa a la publicitat, l'inici d'aquesta rela ció cal cercar-la, a les acaballes del segle XIX, en les pel·lícules fundacionals dels germans Lumière i a través de l'estratègia de l 'product placement', utilitzada amb més o menys consciència aleshores. Una relació que s'estén i es fa més complexa, a partir de l lavors, ...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsDOCUMENTA UNIVERSITARIA
2012
0
Format: Rústica
ISBN: 9788499841731
Idioma: CATALÁNMatèria: Assaigs sobre cinema

TEMES