CINEMA, PUBLICITAT I TURISME
IVA inclòs
Descripció
El present llibre recull l'aportació científica i la reflexió compartida pe diversos investigadors d'àmbit internacional, espanyol i català, que analitzen les relacions entre el cinema, la publicitat i el turisme. Pel que fa a la publicitat, l'inici d'aquesta rela ció cal cercar-la, a les acaballes del segle XIX, en les pel·lícules fundacionals dels germans Lumière i a través de l'estratègia de l 'product placement', utilitzada amb més o menys consciència aleshores. Una relació que s'estén i es fa més complexa, a partir de l lavors, ...Estat: En estoc
Disponibilitat
Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.
Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.
DetallsDOCUMENTA UNIVERSITARIA
2012
0Format: Rústica
ISBN: 9788499841731
Idioma: CATALÁNMatèria: Assaigs sobre cinema